Kategorie
Wydawca
- ALBATROS (1)
- ARKADY (2)
- BookPlan.pl (1)
- C.H. BECK (1)
- CeDeWu (16)
- Czerwone i Czarne (1)
- DIFIN (11)
- Dreams (1)
- E-bookowo (1)
- edu-Libri (3)
- Esteri (1)
- grupa verde (1)
- HELION (1)
- Instytut Praktycznej Edukacji (1)
- KaBe (1)
- Karakter (1)
- Knowledge Mountain Media, Inc. (1)
- MT Biznes (13)
- Nieoczywiste (8)
- Od.Nowa (1)
- Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej (1)
- ONEPRESS (14)
- POLTEXT (5)
- PWE (9)
- PZWL (2)
- Roster (1)
- SBP (1)
- Septem (1)
- Taschen (4)
- WEKTORY (1)
- Wolters Kluwer (5)
- WSiP (3)
- Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego (1)
- Wydawnictwo Dialog (1)
- Wydawnictwo Naukowe PWN (49)
- Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego (5)
Cena
-
od
do
Promocja
Employer branding Praktyczny podręcznik
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 10 dni
Marketing usług i obsługa klienta w branży wykończeniowej. Podręcznik dla firm remontowych, handlowo-usługowych i architektów wnętrz
Tytuł świetny dla właścicieli oraz pracowników zajmujących się usługami, takimi jak remonty budynków i mieszkań, montaż instalacji elektrycznych, gazowych, hydraulicznych, systemów wentylacji, kominków itd.
dla architektów wnętrz.
dla przedsiębiorstw oferujących produkty wyposażenia (np. okna, rolety, meble na wymiar), gdzie istotny jest produkt (np. właśnie rolety), ale jednak ważną rolę odgrywa również sama usługa oraz proces obsługi, w tym przygotowanie oraz wykonanie projektu zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta oraz na czas.
Książka może być interesująca również dla inżynierów i studentów oraz osób mających w inny sposób styczność z usługami wykończeniowymi.
Dużą rolę w marketingu usług odgrywają sposoby, a są takie, radzenia sobie z pewną negatywną cechą usług, jaką jest niematerialność. Jednym ze sposobów jest oczywiście sam proces obsługi. I dlatego też ten ostatni element, choć przecież zawiera się już w pojęciu marketingu usług, otrzymał odrębne miejsce w tytule książki.
W książce mowa jest także o kilku składnikach oferty firmy usługowej. Jest ich niedużo, ale na pewno więcej niż tylko produkt i cena, na które najczęściej zwraca się uwagę. O niektórych, takich jak rola personelu, bardzo często się zapomina w praktyce, a o innych, takich jak tzw. dowody materialne, usługodawcy nawet niekiedy w ogóle nie wiedzą.
O czym jeszcze można przeczytać? O roli komunikowania korzyści, często źle rozumianych przez przedsiębiorców, o konieczności edukacji klienta, o tym, w jaki sposób użytkownicy usług postrzegają jakość i co jest dla nich fundamentalne w jakości. Także o budowie wizerunku firmy, o podstawowych działaniach cenowych w usługach, i o lojalności klientów.
Osobna część poświęcona jest różnym aspektom komunikacji czy też inaczej mówiąc, budowaniu komunikatu, który trafia do klienta. Tutaj można znaleźć opis kolejnych etapów wykonywania usługi, od umówienia aż po kontakty posprzedażne. Krótko opisane są różne typy klienta i podstawy wywierania wpływu. Szerzej poruszony jest temat narzędzi promocyjnych – promocji sprzedaży, marketingu bezpośredniego i specyfiki reklamy w lokalnych mass mediach.
Oprócz informacji nt. tych elementów „tradycyjnego” marketingu usług, w książce opisane są też podstawy marketingu internetowego oraz odpowiedzialności prawnej usługodawcy wobec klienta (konsumenta oraz przedsiębiorcy). Kilka rozdziałów mówi o metodach pomiaru działań marketingowych.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
Platformy cyfrowe i gospodarka współdzielenia. Problemy instytucjonalne
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
Podstawy marketingu dla inżynierów
Podstawy marketingu dla inżynierów
autor: E. Jendrzejczak, A. Tomczak
wyd.: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2003 r. - wydanie pierwsze
format: B5
oprawa: miękka
stron: 169
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
Quality Management in Construction z płytą CD Tom 8
Ostatni, ósmy tom podręczników do nauki fachowego języka angielskiego dla studentów uczelni technicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i menedżerów budowlanych dotyczy problematyki zarządzania jakością. Obejmuje słownictwo związane z realizacją trzech etapów tego procesu: dążeniem do maksymalizacji wartości firm budowlanych, czyli spełnienia wymagań i satysfakcji klientów, dostawców, udziałowców; usprawnianiem systemu zarządzania technologią, informacją, kwalifikacjami pracowników; doskonaleniem narzędzi i procedur w celu integracji organizacji ze środowiskiem zewnętrznym i zagwarantowania rozwoju kultury organizacyjnej.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
AdWords i Analytics [Marzec Krzysztof, Trzósło Tomasz]
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
Aktywność promocyjna polskich miast [Brańka Sebastian]
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
Alianse marketingowe
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
All-American Ads of the 70s [Heller Steven]
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce [Chimkowska Angelika]
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
Badania jakościowe Metody i zastosowania [Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka]
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
Badania marketingowe
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
Badania marketingowe [Milic-Czerniak Róża redakcja naukowa]
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
Badanie rynku
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
Bezpieczeństwo Tom 5 Programy promocji [Hołyst Brunon]
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
Biblia content marketingu [Puzyrkiewicz Dariusz]
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni