Promocje
Monter instalacji elektrycznych [Orlik Władysław]
Monter instalacji elektrycznych [Orlik Władysław]

65,00 zł

Cena regularna: 70,49 zł

Najniższa cena: 70,49 zł

61,90 zł

Cena regularna: 67,13 zł

Najniższa cena: 67,13 zł
szt
Protokół okresowej kontroli obiektu budowlanego Pu/Pb-55  wersja 2024
Protokół okresowej kontroli obiektu budowlanego Pu/Pb-55 wersja 2024

21,90 zł

Cena regularna: 24,90 zł

Najniższa cena: 24,90 zł

17,80 zł

Cena regularna: 20,24 zł

Najniższa cena: 20,24 zł
szt.
Wysokie napięcie w elektroenergetyce
Wysokie napięcie w elektroenergetyce

139,99 zł

Cena regularna: 159,00 zł

Najniższa cena: 159,00 zł

133,32 zł

Cena regularna: 151,43 zł

Najniższa cena: 151,43 zł
szt.
Mięso i przetwory mięsne. Technologia i zastosowanie w żywieniu
Mięso i przetwory mięsne. Technologia i zastosowanie w żywieniu

52,90 zł

Cena regularna: 59,90 zł

Najniższa cena: 59,90 zł

50,38 zł

Cena regularna: 57,05 zł

Najniższa cena: 57,05 zł
szt.
Program Norma Expert  - wymiana z starszej wersji Norma Expert 6 M
Program Norma Expert - wymiana z starszej wersji Norma Expert 6 M

1 955,10 zł

Cena regularna: 2 570,10 zł

Najniższa cena: 2 090,00 zł

1 589,51 zł

Cena regularna: 2 089,51 zł

Najniższa cena: 1 699,19 zł
szt.
KONTRAKTOWANIE REALIZACJI PRZEDSIĘWZIĘĆ BUDOWLANYCH
KONTRAKTOWANIE REALIZACJI PRZEDSIĘWZIĘĆ BUDOWLANYCH

35,00 zł

Cena regularna: 45,00 zł

Najniższa cena: 41,00 zł

33,33 zł

Cena regularna: 42,86 zł

Najniższa cena: 39,05 zł
szt.
Mało znane rozwiązania konstrukcyjne oraz funkcjonalno-użytkowe budynków w powojennej Gdyni. Wybrane przykłady
Mało znane rozwiązania konstrukcyjne oraz funkcjonalno-użytkowe budynków w powojennej Gdyni. Wybrane przykłady

29,99 zł

Cena regularna: 39,99 zł

Najniższa cena: 39,99 zł

28,56 zł

Cena regularna: 38,09 zł

Najniższa cena: 38,09 zł
szt.
Program Norma Expert  - wymiana z starszej wersji Norma Expert 36 M
Program Norma Expert - wymiana z starszej wersji Norma Expert 36 M

2 447,10 zł

Cena regularna: 3 418,80 zł

Najniższa cena: 3 418,80 zł

1 989,51 zł

Cena regularna: 2 779,51 zł

Najniższa cena: 2 779,51 zł
szt.
Wybrane zagadnienia zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu w budynkach
Wybrane zagadnienia zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu w budynkach

49,00 zł

Cena regularna: 55,00 zł

Najniższa cena: 55,00 zł

46,67 zł

Cena regularna: 52,38 zł

Najniższa cena: 52,38 zł
szt.
Kontrolka pracy konserwatora Pu/A-156
Kontrolka pracy konserwatora Pu/A-156

10,99 zł

Cena regularna: 11,99 zł

Najniższa cena: 11,99 zł

8,93 zł

Cena regularna: 9,75 zł

Najniższa cena: 9,75 zł
szt.
Buduj z Głową - aktualizacja aktualne wersje dla programu Norma Standard 36M
Buduj z Głową - aktualizacja aktualne wersje dla programu Norma Standard 36M

2 078,10 zł

Cena regularna: 2 693,10 zł

Najniższa cena: 2 693,10 zł

1 689,51 zł

Cena regularna: 2 189,51 zł

Najniższa cena: 2 189,51 zł
szt.
Buduj z Głową - aktualizacja aktualne wersje dla programu Norma Standard 6M
Buduj z Głową - aktualizacja aktualne wersje dla programu Norma Standard 6M

1 709,10 zł

Cena regularna: 2 201,10 zł

Najniższa cena: 2 201,10 zł

1 389,51 zł

Cena regularna: 1 789,51 zł

Najniższa cena: 1 789,51 zł
szt.

Marketing, reklama, PR

Employer branding Praktyczny podręcznik

Employer branding Praktyczny podręcznik
Employer branding Praktyczny podręcznik
Autor:
  • Edyta Sander
Wydawca: onepress
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Format: 14.0x21.0cm
Liczba stron: 280
Rok wydania: 2023
Język wydania: polski

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 10 dni

Cena:

60,00 zł

Cena netto: 57,14 zł

szt.

Marketing usług i obsługa klienta w branży wykończeniowej. Podręcznik dla firm remontowych, handlowo-usługowych i architektów wnętrz

Marketing usług i obsługa klienta w branży wykończeniowej. Podręcznik dla firm remontowych, handlowo-usługowych i architektów wnętrz
Marketing usług i obsługa klienta w branży wykończeniowej. Podręcznik dla firm remontowych, handlowo-usługowych i architektów wnętrz

Tytuł świetny dla właścicieli oraz pracowników zajmujących się usługami, takimi jak remonty budynków i mieszkań, montaż instalacji elektrycznych, gazowych, hydraulicznych, systemów wentylacji, kominków itd.
dla architektów wnętrz.
dla przedsiębiorstw oferujących produkty wyposażenia (np. okna, rolety, meble na wymiar), gdzie istotny jest produkt (np. właśnie rolety), ale jednak ważną rolę odgrywa również sama usługa oraz proces obsługi, w tym przygotowanie oraz wykonanie projektu zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta oraz na czas.
Książka może być interesująca również dla inżynierów i studentów oraz osób mających w inny sposób styczność z usługami wykończeniowymi.

Dużą rolę w marketingu usług odgrywają sposoby, a są takie, radzenia sobie z pewną negatywną cechą usług, jaką jest niematerialność. Jednym ze sposobów jest oczywiście sam proces obsługi. I dlatego też ten ostatni element, choć przecież zawiera się już w pojęciu marketingu usług, otrzymał odrębne miejsce w tytule książki.

W książce mowa jest także o kilku składnikach oferty firmy usługowej. Jest ich niedużo, ale na pewno więcej niż tylko produkt i cena, na które najczęściej zwraca się uwagę. O niektórych, takich jak rola personelu, bardzo często się zapomina w praktyce, a o innych, takich jak tzw. dowody materialne, usługodawcy nawet niekiedy w ogóle nie wiedzą.

O czym jeszcze można przeczytać? O roli komunikowania korzyści, często źle rozumianych przez przedsiębiorców, o konieczności edukacji klienta, o tym, w jaki sposób użytkownicy usług postrzegają jakość i co jest dla nich fundamentalne w jakości. Także o budowie wizerunku firmy, o podstawowych działaniach cenowych w usługach, i o lojalności klientów.

Osobna część poświęcona jest różnym aspektom komunikacji czy też inaczej mówiąc, budowaniu komunikatu, który trafia do klienta. Tutaj można znaleźć opis kolejnych etapów wykonywania usługi, od umówienia aż po kontakty posprzedażne. Krótko opisane są różne typy klienta i podstawy wywierania wpływu. Szerzej poruszony jest temat narzędzi promocyjnych – promocji sprzedaży, marketingu bezpośredniego i specyfiki reklamy w lokalnych mass mediach.

Oprócz informacji nt. tych elementów „tradycyjnego” marketingu usług, w książce opisane są też podstawy marketingu internetowego oraz odpowiedzialności prawnej usługodawcy wobec klienta (konsumenta oraz przedsiębiorcy). Kilka rozdziałów mówi o metodach pomiaru działań marketingowych.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

85,00 zł

Cena netto: 80,95 zł

szt.

Platformy cyfrowe i gospodarka współdzielenia. Problemy instytucjonalne

Platformy cyfrowe i gospodarka współdzielenia. Problemy instytucjonalne
Platformy cyfrowe i gospodarka współdzielenia. Problemy instytucjonalne

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

67,90 zł

Cena netto: 64,67 zł

szt.

Podstawy marketingu dla inżynierów

Podstawy marketingu dla inżynierów
Podstawy marketingu dla inżynierów

Podstawy marketingu dla inżynierów

autor: E. Jendrzejczak, A. Tomczak

wyd.: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2003 r. - wydanie pierwsze

format: B5

oprawa: miękka

stron: 169

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 5 dni

Cena:

34,90 zł

Cena netto: 33,24 zł

szt.

Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów

Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów
Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów
Autor:
  • Piotr Kantorowski
Wydawca: Od.Nowa
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Format: 16.0x23.0cm
Liczba stron: 386
Rok wydania: 2022
Język wydania: polski

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

82,90 zł

Cena netto: 78,95 zł

szt.

Przedstawiciel handlowy

Przedstawiciel handlowy
Przedstawiciel handlowy

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

50,40 zł

Cena netto: 48,00 zł

szt.

Quality Management in Construction z płytą CD Tom 8

Quality Management in Construction z płytą CD Tom 8
Quality Management in Construction z płytą CD Tom 8

Ostatni, ósmy tom podręczników do nauki fachowego języka angielskiego dla studentów uczelni technicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i menedżerów budowlanych dotyczy problematyki zarządzania jakością. Obejmuje słownictwo związane z realizacją trzech etapów tego procesu: dążeniem do maksymalizacji wartości firm budowlanych, czyli spełnienia wymagań i satysfakcji klientów, dostawców, udziałowców; usprawnianiem systemu zarządzania technologią, informacją, kwalifikacjami pracowników; doskonaleniem narzędzi i procedur w celu integracji organizacji ze środowiskiem zewnętrznym i zagwarantowania rozwoju kultury organizacyjnej.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

38,00 zł

Cena netto: 30,89 zł

szt.

AdWords i Analytics [Marzec Krzysztof, Trzósło Tomasz]

AdWords i Analytics [Marzec Krzysztof, Trzósło Tomasz]
AdWords i Analytics [Marzec Krzysztof, Trzósło Tomasz]
Zajmujesz się reklamą w internecie?Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

77,99 zł

Cena netto: 74,28 zł

szt

Aktywność promocyjna polskich miast [Brańka Sebastian]

Aktywność promocyjna polskich miast [Brańka Sebastian]
Aktywność promocyjna polskich miast [Brańka Sebastian]
Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności marketingowej miasta.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

56,49 zł

Cena netto: 53,80 zł

szt

Alianse marketingowe

Alianse marketingowe
Alianse marketingowe
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

62,99 zł

Cena netto: 59,99 zł

szt

All-American Ads of the 70s [Heller Steven]

All-American Ads of the 70s [Heller Steven]
All-American Ads of the 70s [Heller Steven]
Ads of the 1970s get funky and socially consciousBoth eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages that were typical of their sixties counterparts. More literal, more in-your-face, 70s ads sought to capture the attention of a public accustomed to blaring, to-the-point TV commercials.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

149,99 zł

Cena netto: 142,85 zł

szt

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce [Chimkowska Angelika]

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce [Chimkowska Angelika]
Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce [Chimkowska Angelika]
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

59,49 zł

Cena netto: 56,66 zł

szt

Badania jakościowe Metody i zastosowania [Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka]

Badania jakościowe Metody i zastosowania [Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka]
Badania jakościowe Metody i zastosowania [Kaczmarek Mirosława, Olejnik Iwona, Springer Agnieszka]
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

61,49 zł

Cena netto: 58,56 zł

szt

Badania marketingowe

Badania marketingowe
Badania marketingowe
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

107,49 zł

Cena netto: 102,37 zł

szt

Badania marketingowe [Milic-Czerniak Róża redakcja naukowa]

Badania marketingowe [Milic-Czerniak Róża redakcja naukowa]
Badania marketingowe [Milic-Czerniak Róża redakcja naukowa]
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

60,99 zł

Cena netto: 58,09 zł

szt

Badanie rynku

Badanie rynku
Badanie rynku
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „Badanie rynku.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

215,99 zł

Cena netto: 205,70 zł

szt

Bezpieczeństwo Tom 5 Programy promocji [Hołyst Brunon]

Bezpieczeństwo Tom 5 Programy promocji [Hołyst Brunon]
Bezpieczeństwo Tom 5 Programy promocji [Hołyst Brunon]
Promocja bezpieczeństwa to działania zmierzające do jego upowszechniania, lansowania i popularyzacji. Układ i zakres tomu V - podobnie jak w poprzednich czterech tomach cyklu - jest spójny i ciekawie ujęty.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

166,99 zł

Cena netto: 159,04 zł

szt

Biblia content marketingu [Puzyrkiewicz Dariusz]

Biblia content marketingu [Puzyrkiewicz Dariusz]
Biblia content marketingu [Puzyrkiewicz Dariusz]
Na początku jest..

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 3 dni

Cena:

45,49 zł

Cena netto: 43,32 zł

szt
Nie znalazłeś tego czego szukasz?
Zadzwoń pomożemy znaleźć 😉
+48 735 975 932

Zapisz się do Newslettera
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl