Badania marketingowe [Milic-Czerniak Róża redakcja naukowa]

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
Cena: 60,99 zł 60.99
Cena netto: 58,09 zł
ilość szt
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Wydawca: DIFIN
Kod produktu: 99546901644KS [12663643]

Opis

Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.

Grupa towarowa: Książka

Zapisz się do Newslettera
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl