Kanały marketingowe [Stern Louis W., El-Ansary Adel I., Coughlan Anne T.]

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
Cena: 102,49 zł 102.49
Cena netto: 97,61 zł
ilość szt
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: 35550200100KS [13357]

Opis

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.

Grupa towarowa: Książka

Zapisz się do Newslettera
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl