Modelowanie stanów technicznych systemów sterowania ruchem kolejowym

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
Cena: 35,00 zł 35.00
Cena netto: 33,33 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Wydawca: UTH Radom
Kod produktu: 31222

Opis

Modelowanie stanów technicznych systemów sterowania ruchem kolejowym

ISBN: 9788373515154 

Oprawa: miękka

Autor: Moczarski Jarosław

Ilość stron: 210 

Rok wydania:2012

Wyd.: UTH Radom

Format: B5

W monografii opracowano metodę oceny i klasyfikacji stanów technicznych urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz procedurę wspomagającą podejmowanie decyzji eksploatacyjnych na podstawie wyników badań diagnostycznych. Zaproponowano model stanów technicznych systemów srk oraz metodę wyboru, analizy i oceny wartości cech stanu urządzeń. Weryfikacja modelu, przeprowadzona na przykładzie samoczynnej blokady liniowej typu Eac, potwierdziła jego przydatność oraz możliwość wykorzystania w praktyce eksploatacyjnej.

Spis treści:

Wykaz podstawowych skrótów i oznaczeń

Podstawowe pojęcia i definicje

1. Wprowadzenie
1.1. Geneza problemu
1.2. Stan badań
1.3. Cel i zakres pracy

2. Eksploatacja systemów sterowania ruchem kolejowym
2.1. Zmiana stanu technicznego systemów sterowania ruchem kolejowym w procesie ekspoloatacji
2.1.1. Oddziaływanie czynników otoczenia
2.1.2. Starzenie i zużycie urządzeń srk
2.2. Identyfikacja procesu obsługiwania systemów sterowania ruchem kolejeowym w spółce PKP PLK S.A.
2.2.1. Struktura organizacyjna systemu obsługiwania
2.2.2. Dokumenty regulujące proces obsługiwania urządzeń srk
2.2.3. Strategia eksploatacji urządzeń srk, planowanie i harmonogramowanie prac obsługowych

3. Modelowanie procesu obsługiwania systemów sterowania ruchem kolejowym w ujęciu informacyjnym
3.1. Obszar modelowania procesu eksploatacji urządzeń srk
3.2. Modelowanie działań i procesów w systemie eksploatacji
3.3. Zarządzanie w procesie obsługiwania urządzeń srk
3.4. Wpływ dostępu do informacji na wybór strategii obsługieania urządzeń srk
3.5. Problem badawczy

4. Model stanów technicznych systemów sterowania ruchem kolejowym
4.1. Wybór cech urządzeń srk podlegającyh obserwacji i ocenie
4.1.1. zakres badań diagnostycznych dla oceny stanu technicznego urządzeń srk
4.1.2. Wybór cech podlegających ocenie
4.1.3. Klasyfiakcja cech
4.2. Cechy stanu i ich wartości
4.2.1. Wartości własne cech
4.2.2. Wynik oceny wartości cechy
4.2.3. Uniwersalana wartość cechy
4.2.4. Waga cechy
4.3. Przestrzeń stanów technicznych urządzeń srk
4.3.1. Wartości własne cech jako wymiary przestrzeni stanów (elementarny stan techniczny urządzeń srk - mikrostan)
4.3.2. Wartości uniwersalne cech jako wymiary przestrzeni stanów (obserwowalny stan techniczny urządzeń srk)
4.3.3. Stany elementarne i stany obserwowalne w przestrzeni stanów technicznych
4.3.4. Kryterium oceny stanu technicznego systemów srk - mikrostany
4.3.5. Klasyfikacja stanów technicznycg urządzeń srk

5. Weryfikacja modelu na przykładzie samoczynnej blokady liniowej Eac
5.1. Klasyfiakcja cech stanu blokady Eac
5.1.1. Cechy kontrolowanie w I etapie diagnozowania
5.1.2. Cechy kontrolowane w II eatapue diagnozowania
5.2. Przedziały zmienności wartości cech blokady samoczynnej Eac
5.3. Praktyczne zastosowanie modelu - podejmowanie decyzji eksploatacyjnych na podstawie oceny stanu technicznego blokady Eac

6. Podsumowanie i wnioski

Zapisz się do Newslettera
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl