TRANSPORT LOTNICZY W ROZWOJU GLOBALNEJ MOBILNOŚCI
- zapytaj o produkt
- poleć znajomemu
-
Zadzwoń i zamów telefonicznie
+48 735 975 932
Opis
ISBN: 978-83-8206-169-7
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2021
1. Mobilność jako wyzwanie dla rozwoju zrównoważonego transportu lotniczego
1.1. Pojęcie mobilności
1.2. Przesłanki zrównoważonego rozwoju transportu lotniczego
1.3. Zaspokajanie potrzeb przewozowych przez transport lotniczy
2. Infrastruktura transportu lotniczego
2.1. Specyfika infrastruktury transportu lotniczego
2.2. Infrastruktura punktowa transportu lotniczego
2.3. Infrastruktura liniowa transportu lotniczego
3. Dostępność transportowa - aspekty teoretyczne
3.1. Pojęcie dostępności transportowej
Dostępność przestrzenna
Dostępność czasowa
Dostępność ekonomiczna
Dostępność transportowa miejsca a dostępność usług transportowych
3.2. Wskaźniki dostępności transportowej
Wskaźniki dostępności przestrzennej
Wskaźniki dostępności czasowej
Wskaźniki dostępności ekonomicznej
Wielowymiarowe wskaźniki dostępności transportowej
3.3. Uogólniony koszt podróży
Znaczenie wartości czasu
4. Lotnicza dostępność transportowa jako warunek mobilności
4.1. Pojęcie i rodzaje dostępności lotniczej
Przegląd definicji
Dostępność bezpośrednia
Dostępność pośrednia
Dostępność przez port przesiadkowy (hub)
Dostępność kontynuacji podróży
4.2. Pomiar dostępności lotniczej
Koncepcje pomiaru dostępności lotniczej
Wybrane modele pomiaru jakości siatki połączeń
4.3. Determinanty dostępności lotniczej
5. Analiza lotniczej dostępności transportowej w Europie
5.1. Wskaźnik lotniczej dostępności bezpośredniej (direct connectivity)
5.2. Dostępność pośrednia (indirect connectivity)
5.3. Connecitivity - dostępność łączna
6. Postrzeganie dostępności przez pasażerów korzystających z polskich portów lotniczych
6.1. Final destination dla polskich portów lotniczych
6.2. Systemy dowozu/odwozu pasażerów do/z portów lotniczych
6.3. Zachowania transportowe pasażerów korzystających z polskich portów lotniczych
7. Zmiany w dostępności i mobilności w następstwie kryzysów
7.1. Przebieg kryzysu lotniczego, który rozpoczął się w 2008 roku
Ceny paliw przed kryzysem i w trakcie jego trwania
Zmiany popytu na skutek kryzysu finansowego w 2008 roku
Programy restrukturyzacyjne przewoźników lotniczych
7.2. Działania podjęte przez przewoźników w obszarze handlowym
Działania przewoźników lotniczych w ramach oferty produktowej
Zmiany w zakresie relacji z klientami
Zmiany w zakresie komunikacji z klientami
Zmiany w zakresie kanałów sprzedaży
7.3. Działania w obszarze operacyjnym
Zmiany w zakresie floty przewoźników
Zmiany w zakresie siatek połączeń
7.4. Pozostałe działania przewoźników
Zmiany w obszarze osobowym
Partnerstwo strategiczne oraz połączenia kapitałowe przewoźników
Działania w zakresie dodatkowych przychodów
Podsumowanie
Bibliografia
Publikacje książkowe
Artykuły
Raporty i opracowania
Akty prawne
Strony internetowe
Spis rysunków
Spis tabel