Zakamarki marki [Tkaczyk Paweł]
- zapytaj o produkt
- poleć znajomemu
-
Zadzwoń i negocjuj cenę
+48 735 975 932
Opis
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:
* Silna marka
* Strategia komunikacji marki
* Identyfikacja wizualna
* Nowy marketing
* Case studies
Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!
Podtytuł: Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
ISBN: 9788328394575
Kod paskowy: 9788328394575
Autorzy: Tkaczyk Paweł
Rok wydania: 2022
Kod wydawcy: 31130
Liczba stron: 216
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.19.0
Format: 14.0x21.0cm
Głębokość (mm): 12
Waga: 0.264
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka