
Kategorie
Wydawca
-
ARKADY (2)
-
Aspra (2)
-
AVALON (1)
-
BookPlan.pl (1)
-
C.H. BECK (1)
-
CeDeWu (14)
-
Czerwone i Czarne (1)
-
DIFIN (16)
-
E-bookowo (1)
-
edu-Libri (3)
-
Esteri (1)
-
Fundacja Liberte (1)
-
Gestalten (1)
-
grupa verde (1)
-
HELION (2)
-
Instytut Praktycznej Edukacji (1)
-
KaBe (1)
-
Karakter (2)
-
Knowledge Innovation Center (1)
-
Literackie (1)
-
MT Biznes (16)
-
MUZA (1)
-
Nieoczywiste (12)
-
Od.Nowa (1)
-
Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej (1)
-
ONEPRESS (22)
-
Penguin Books (1)
-
Politechnika Poznańska (1)
-
POLTEXT (10)
-
Prestel (1)
-
PWE (14)
-
PZWL (2)
-
REBIS (1)
-
Relacja (1)
-
Roster (1)
-
SBP (1)
-
SEDNO (1)
-
Studio Emka (1)
-
Taschen (4)
-
UMCS (2)
-
WEKTORY (1)
-
Wolters Kluwer (7)
-
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego (2)
-
Wydawnictwo Dialog (1)
-
Wydawnictwo Naukowe PWN (57)
-
Wydawnictwo Naukowe UMK (1)
-
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego (1)
-
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego (7)
Cena
-
od
do
Promocja

![50 praw marketingu Kotarbińskiego [Kotarbiński Jacek]](/environment/cache/images/300_300_productGfx_36230/50-praw-marketingu-Kotarbinskiego-Kotarbinski-Jacek.jpg)
![AdWords i Analytics [Marzec Krzysztof, Trzósło Tomasz]](/environment/cache/images/300_300_productGfx_f1b6e35ee7571283006ce0c2c3d788ea.jpg)
![Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw [Ślusarczyk Stanisław]](/environment/cache/images/300_300_productGfx_de172fbb306d9243b725fcb490f060c8.jpg)
![Angielski w marketingu, promocji i reklamie [Dietrich Malwina, Fandrejewska Alicja]](/environment/cache/images/300_300_productGfx_26816/Angielski-w-marketingu%2C-promocji-i-reklamie-Dietrich-Malwina%2C-Fandrejewska-Alicja.jpg)
![Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce [Chimkowska Angelika]](/environment/cache/images/300_300_productGfx_44885/Autentyczny-personal-branding%2C-czyli-silna-marka-osobista-w-praktyce-Chimkowska-Angelika.jpg)
