Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
Cena: 49,00 zł 49.00
Cena netto: 46,67 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Kod produktu: 46186

Opis

ISBN 9788381564847
Autor G.Gierszewska, M.Jaksa
Oprawa miękka
Rok wydania 2023
Format b5
Stron 162

 

 

Zarządzanie strategiczne jest dyscypliną dojrzałą. Nie jest jednak metodą doskonałą i wymaga uczenia się. Szacunek dla badaczy i praktyków budzi fakt, że poszukują oni nowych form diagnozowania i projektowania długookresowej działalności gospodarczej oraz wyjaśnienia przyczyn leżących u podstaw przewagi konkurencyjnej i sukcesu organizacji. I to dla różnych przedsiębiorstw. Te zagadnienia przedstawiono w pierwszym tomie podręcznika. Pokazano też bogate instrumentarium metod analiz strategicznych, powszechnie uznawanych za trudne i pracochłonne, a w opinii niektórych czytelników za dostępne tylko dla praktyków w wielkich korporacjach i ich sztabów strategów. Podręcznik jest skierowany dla studentów, co nie wyklucza jako odbiorców przedstawicieli małych i średnich organizacji.

Produkty powiązane

Zapisz się do Newslettera
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl