Analiza strategiczna otoczenia przedsiębiorstwa
- zapytaj o produkt
- poleć znajomemu
-
Zadzwoń i zamów telefonicznie
+48 735 975 932
Opis
ISBN | 9788381564847 |
Autor | G.Gierszewska, M.Jaksa |
Oprawa | miękka |
Rok wydania | 2023 |
Format | b5 |
Stron | 162 |
Zarządzanie strategiczne jest dyscypliną dojrzałą. Nie jest jednak metodą doskonałą i wymaga uczenia się. Szacunek dla badaczy i praktyków budzi fakt, że poszukują oni nowych form diagnozowania i projektowania długookresowej działalności gospodarczej oraz wyjaśnienia przyczyn leżących u podstaw przewagi konkurencyjnej i sukcesu organizacji. I to dla różnych przedsiębiorstw. Te zagadnienia przedstawiono w pierwszym tomie podręcznika. Pokazano też bogate instrumentarium metod analiz strategicznych, powszechnie uznawanych za trudne i pracochłonne, a w opinii niektórych czytelników za dostępne tylko dla praktyków w wielkich korporacjach i ich sztabów strategów. Podręcznik jest skierowany dla studentów, co nie wyklucza jako odbiorców przedstawicieli małych i średnich organizacji.