Księga sali gimnastycznej - boiska sportowego Pu/A-159
- zapytaj o produkt
- poleć znajomemu
-
Zadzwoń i zamów telefonicznie
+48 735 975 932
Opis
Format druku | A4 (210 x 297 mm) |
Rodzaj papieru | OFFSET 80 / SAMOKOPIA |
Ilość kopii | 1 |
Kolory papieru | BIAŁY |
Kolor nadruku | CZARNY |
Rodzaj oprawy | MIĘKKA |
Objętość | 35 KARTEK |
Numeracja stron | TAK |
Perforacja | TAK / NA PROTOKOŁACH |
Zszywki | TAK |
Kod kreskowy | TAK |
Podstawa prawna:
Dz. U z 2003 roku, poz. 69
Prowadzenie tej książki ma obowiązek każda placówka oświatowa, posiadająca boisko sportowe, kort tenisowy, sale gimnastyczną lub halę sportową. Paragraf 3 Ustęp 1 Rozporządzenia MENiS z dnia 31 grudnia 2002 roku, nakłada na dyrektora szkoły obowiązek zapewniania bezpieczeństwa użytkowania obiektów sportowych znajdujących się w administracji szkoły użytkowanych do celów edukacyjno dydaktycznych oraz sprzętu sportowego będącego na ich wyposażeniu.
Prawidłowy montaż stałych elementów wyposażenia to bardzo ważny czynnik mający wpływ na bezpieczeństwo użytkowania. W tej książce można udokumentować te czynności i będziemy mieć zawsze pod ręką w jednym miejscu wszystkie dane i informacje
Protokoły z kontroli okresowych - w wersji samokopiującej
Dyrektor szkoły ma obowiązek do sporządzenia protokołu z kontroli okresowej i przeslanie go swojej jednostki nadrzędnej (gminy lub powiatu). W skład komisji dokonującej kontroli wchodzą:
- Dyrektor szkoły lub jego zastępca / przewodniczący
- Społeczny inspektor pracy lub przedstawiciel pracowników
- Nauczyciel WF
- Konserwator szkoły
Przeglądy są wykonywane w czasie co 1-3 miesięcy oraz po użyciu obiektu sportowego do imrez pozaszkolnych lub po przerwie w zajęciach trwającej dłużej niż 2 tygodnie
Szkoła ma obowiązek systematycznego mycia i dezynfekcji sprzętu sportowego zamontowanego na stałe oraz ruchomego. Wykonanie tego obowiązku należy dokumentować w rejestrze mycia i dezynfekcji, który jest częścią składową tej książki
Spis treści:
- Wykaz wyposażenia boiska / hali sportowej, zamocowanego na stałe (16 wpisów)
- Wykaz napraw i modernizacji (20 wpisów)
- Plan kontroli i przeglądów
- Wykaz wyposażenia wymagającego specjalnych czynności serwisowych (10 wpisów)
- Wykaz osób uprawnionych do przeprowadzenia kontroli (24 wpisy)
- Raporty z kontroli codziennej (350 wpisów)
- Raporty z kontroli okresowych / co 1-3 miesiące - SAMOKOPIUJĄCE (6 kontroli)
- Raport z kontroli podstawowej - rocznej - SAMOKOPIUJĄCY
- Plan mycia i dezynfekcji wyposażenia stałego i ruchomego (20 wpisów)
- Rejestr mycia i dezynfekcji wyposażenia stałego i ruchomego (80 wpisów)
- Rejestr usterek i awarii (72 wpisy)
- Spis dokumentów związanych z wyposażeniem obiektu sportowego (62 wpisy)