Problematyka Przemysłu 4.0 w ostatnich latach zyskuje na znaczeniu. Rośnie zainteresowanie tym tematem zarówno wśród przedstawicieli świata nauki, jak i wśród reprezentantów biznesu. Prezentowana książka wpisuje się w nurt debaty naukowej nad Przemysłem 4.0. Jej celem jest systematyzacja wiedzy na temat Przemysłu 4.0 z uwzględnieniem interdyscyplinarnego charakteru tej wiedzy. W części pierwszej publikacji autorka przedstawia wyniki analizy kluczowych zagadnień związanych z technologicznymi aspektami rewolucji przemysłowej 4.0, natomiast w części drugiej w centrum refleksji naukowej znajduje się człowiek traktowany jako twórca i użytkownik technologii. Taka struktura pracy pozwala na uchwycenie różnych perspektyw badawczych i uwzględnienie złożoności i wielokontekstowości problematyki Przemysłu 4.0.
Książka przeznaczona jest zarówno dla osób zatrudnionych w sektorze biznesu, jak i w sektorze publicznym, np. w ochronie zdrowia, gdzie dynamicznie zachodzą procesy cyfryzacji i robotyzacji. Adresatem jest kadra kierownicza i menedżerska, przedsiębiorcy, ale również studenci (w tym słuchacze studiów podyplomowych i MBA) takich kierunków, jak: zarządzanie, zarządzanie produkcją, ekonomia oraz psychologia i socjologia organizacji, oraz konsultanci zajmujący się rozwiązywaniem problemów zarządzania.
Zapisz się do Newslettera
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.