Reprezentacja, reklama i promocja zagadnienia podatkowe
- zapytaj o produkt
- poleć znajomemu
-
Zadzwoń i zamów telefonicznie
+48 735 975 932
Opis
Autorzy: Karolina Stawowska , Katarzyna Szafrańska-Blank , Dorota Walerjan
Wydawnictwo: Difin
ISBN 83-7251-491-7
Rok wydania: 2005
Okładka: Miękka
Wymiar: 14x21cm
Stron: 341
W opracowaniu: Omówienie skutków prowadzonych działań marketingowych w zakresie trzech podstawowych podatków, tj. podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od towarów i usług oraz podatku dochodowego od osób fizycznych. Zaprezentowanie możliwych do zastosowania technik optymalizacji podatkowej działań marketingowych Omówienie teorii prawa podatkowego oraz praktyki w tym zakresie - zarówno z punktu widzenia organów podatkowych jak i podatników, stosujących prawo podatkowe na co dzień, z uwzględnieniem różnorodności prowadzonych działań marketingowych, sklasyfikowanych na podstawie wieloletniego doświadczenia autorek.