Twórczość jako fundament strategii organizacji

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 3 dni
Cena: 69,00 zł 69.00
Cena netto: 65,71 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: 33821

Opis

W monografii Twórczość jako fundament strategii organizacji zawarto badania empiryczne dotyczące związku strategii i twórczości jako jej fundamentu. Tak ujęta synteza obu tych kategorii poznawczych była możliwa dzięki dokonanym bogatym studiom literaturowym z zakresu sztuki, psychologii, socjologii, marketingu i zarządzania, w tym zarządzania strategicznego. Zgromadzona w publikacji wiedza umożliwia stworzenie interesujących idei i narzędzi związanych z twórczym zarządzaniem organizacją (tj. ludźmi, zasobami, procesami, produktami i strategiami). Takie podejście do opracowania strategii może być dla współczesnych organizacji wartościową propozycją wspomagającą osiągnięcie względnie trwałej przewagi konkurencyjnej w turbulentnym otoczeniu. Przedstawione w monografii treści w formie nowych podejść, koncepcji i modeli w odniesieniu do twórczości w strategii są oryginalnym wkładem autora w rozwój nauk o zarządzaniu. Monografia jest adresowana do przedsiębiorców, inżynierów i menedżerów z różnych organizacji, którzy w twórczości organizacyjnej (innowacyjności, przedsiębiorczości, ekspansywności) poszukują nowych, użytecznych i perspektywicznych pomysłów i strategii oraz tworzą możliwości, będące wynikiem twórczego myślenia, planowania i zarządzania w organizacjach zarówno gospodarczych, jak i publicznych.

stron: 292

Format: 170 × 240 mm 

wydanie: 2019

ISBN 978-83-7493-074-1

Zapisz się do Newslettera
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl