Twórczość jako fundament strategii organizacji
- zapytaj o produkt
- poleć znajomemu
-
Zadzwoń i zamów telefonicznie
+48 735 975 932
Opis
W monografii Twórczość jako fundament strategii organizacji zawarto badania empiryczne dotyczące związku strategii i twórczości jako jej fundamentu. Tak ujęta synteza obu tych kategorii poznawczych była możliwa dzięki dokonanym bogatym studiom literaturowym z zakresu sztuki, psychologii, socjologii, marketingu i zarządzania, w tym zarządzania strategicznego. Zgromadzona w publikacji wiedza umożliwia stworzenie interesujących idei i narzędzi związanych z twórczym zarządzaniem organizacją (tj. ludźmi, zasobami, procesami, produktami i strategiami). Takie podejście do opracowania strategii może być dla współczesnych organizacji wartościową propozycją wspomagającą osiągnięcie względnie trwałej przewagi konkurencyjnej w turbulentnym otoczeniu. Przedstawione w monografii treści w formie nowych podejść, koncepcji i modeli w odniesieniu do twórczości w strategii są oryginalnym wkładem autora w rozwój nauk o zarządzaniu. Monografia jest adresowana do przedsiębiorców, inżynierów i menedżerów z różnych organizacji, którzy w twórczości organizacyjnej (innowacyjności, przedsiębiorczości, ekspansywności) poszukują nowych, użytecznych i perspektywicznych pomysłów i strategii oraz tworzą możliwości, będące wynikiem twórczego myślenia, planowania i zarządzania w organizacjach zarówno gospodarczych, jak i publicznych.
stron: 292
Format: 170 × 240 mm
wydanie: 2019
ISBN 978-83-7493-074-1