ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM SZPITALA. ZAGADNIENIA WYBRANE
-
zapytaj o produkt
-
poleć znajomemu
-
Zadzwoń i negocjuj cenę
+48 735 975 932
Opis
Autor: Bogusława Ziółkowska, Dorota Smit,
Monografia, Kolor, Wyd. I,
141 s.,
2024 r.
Spis treści
Wstęp
Rozdział
Istota i znaczenie wizerunku szpitala
1.1. Pojęcie wizerunku organizacji i jego rodzaje
1.2. Czynniki wpływające na kształtowanie wizerunku
1.3. Szpital jako rodzaj zakładu opieki zdrowotnej
1.4. Proces budowania wizerunku szpitala
Rozdział 2
Personalne uwarunkowania wizerunku szpitala
2.1. Współczesne podejścia w zarządzaniu zasobami ludzkimi
2.2. Wykwalifikowany personel i jego rola w budowaniu wizerunku szpitala – kształtowanie marki pracodawcy
2.3. Kompetencje pielęgniarskie w zarządzaniu wizerunkiem szpitala
2.3.1. Zadania zawodu pielęgniarki i zespołu pielęgniarskiego
2.3.2. Kwalifikacje a kompetencje pielęgniarskie
Rozdział 3
Rola menedżerów w zarządzaniu wizerunkiem szpitala
3.1. Zachowania i działania kadry kierowniczej w kluczowych obszarach funkcjonalnych szpitali
3.2. Zarządzanie kompetencjami pracowniczymi w szpitalu
Rozdział 4
Wizerunek szpitala jako efekt jakości świadczeń medycznych i kompetencji personelu pielęgniarskiego
4.1. Charakterystyka próby badawczej i metodyki badań
4.2. Wpływ jakości usług medycznych i świadczeń personelu pielęgniarskiego na wizerunek szpitala w świetle odpowiedzi respondentów
4.3. Kompetencje pielęgniarskie jako determinanta wizerunku szpitala
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Załącznik