PROGNOZOWANIE POPYTU W SIECIACH DYSTRYBUCJI
dodaj do przechowalni
-
zapytaj o produkt
-
poleć znajomemu
-
Zadzwoń i negocjuj cenę
+48 735 975 932
Opis
SPIS TREŚCI
WPROWADZENIE
Rozdział 1. TEORIA KONFIGURACJI SIECI DYSTRYBUCJI
1.1. Zadania i cele konfiguracji sieci dystrybucji
1.2. Wybrane determinanty konfiguracji sieci dystrybucji
1.3. Wybrane rozwiązania /wiązane z konfiguracją sieci dystrybucji
Rozdział 2. ZARZĄDZANIE POPYTEM NA PRODUKTY
2.1. Zarządzanie popytem
2.2. Funkcje zarządzania popytem na produkty
2.3. Znaczenie centralizacji w koncepcji zarządzania popytem
2.4. Idea koncepcji CPFR
2.5. Istota prognozowania w sieciach dystrybucji i etapy budowania prognoz
2.6. Wybrane metody prognozowania popytu na podstawie pakietów dostępnych
w środowisku programistycznym R
Rozdział 3. MODELOWANIE SIECI DYSTRYBUCJI W UJĘCIU CENTRALIZACJI PROGNOZOWANIA POPYTU - ZAŁOŻENIA BADAWCZE
3.1. Opis modelu i procedury badawczej
3.2. Specyfikacja działań operatora logistycznego w rozpatrywanych sieciach
dystrybucji
3.2.1. Sieć dystrybucji nr 1 (sieć dystrybucji chemii gospodarczej i kosmetyków)
3.2.2. Sieć dystrybucji nr 2 (sieć dystrybucji produktów spożywczych)
3.2.3. Sieć dystrybucji nr 3 (sieć dystrybucji wyrobów okołobudowlanych)
3.2.4. Sieć dystrybucji nr 4 (sieć dystrybucji słodyczy)
3.2.5. Sieć dystrybucji nr 5 (sieć dystrybucji chemii gospodarczej)
3.2.6. Podsumowanie analizy wybranych sieci dystrybucji
3.3. Koncepcja centralnego prognozowania
3.4. Determinanty konfiguracji sieci dystrybucji w modelu scentralizowanego prognozowania
3.4.1. Atrybuty przedsiębiorstw flagowych oraz operatorów logistycznych
3.4.2. Atrybuty przedsiębiorstw prognozujących popyt w sieciach dystrybucji
3.4.3. Perspektywa przekazania funkcji scentralizowanego prognozowania
w sieciach dystrybucji operatorom logistycznym
Rozdział 4. MODEL PROGNOZOWANIA POPYTU W SIECI DYSTRYBUCJI Z WYODRĘBNIONYM CENTRUM PROGNOZOWANIA NA POZIOMIE USŁUGODAWCY LOGISTYCZNEGO
4.1. Narzędzie analityczne w środowisku R
4.2. Rezultaty prognoz
4.2.1. Rezultaty prognoz w sieci dystrybucji nr 1
4.2.2. Rezultaty prognoz w sieci dystrybucji nr 2
4.2.3. Rezultaty prognoz w sieci dystrybucji nr 3
4.2.4. Rezultaty prognoz w sieci dystrybucji nr 4
4.2.5. Rezultaty prognoz w sieci dystrybucji nr 5
4.2.6. Podsumowanie rezultatów prognoz w poszczególnych sieciach dystrybucji
4.3. Perspektywa rozwoju narzędzia prognostycznego w warunkach scentralizowanego prognozowania
Rozdział 5. KONCEPTUALIZACJA I OPERACJONALIZACJA MODELU CENTRALNEGO PROGNOZOWANIA POPYTU W SIECI DYSTRYBUCJI
5.1. Model scentralizowanego prognozowania popytu na produkty
5.2. Procedura wdrożeniowa dla zaproponowanego modelu
5.3. Analiza symulacyjna zaproponowanego modelu
WNIOSKI
BIBLIOGRAFIA
Produkty powiązane

Zapisz się do Newslettera